Den dåliga uppdateringen

Precis som Erica säger, så är det inge kul att blogga när bloggen ser så.. dålig ut. Vi får hoppas att designen kommer snart!
Jag har inte uppdaterat även pga att jag varit dålig, idag fick jag gå hem tidigare från jobbet då jag höll på att trilla omkull när jag stod still. Kom hem vid tre och har sovit tills sju, då jag gick upp och åt middag. Så ja, jag har verkligen inte haft energi över till bloggen!
Men rebell har gått superfint torsdag och fredag, då vi red dressyr båda dagarna. I lördags skrittade jag ut med mamma. Sen i söndags och idag fick han vila, och ska få göra i tre veckor, förutom eventuell lucia-uppvisning i stallet. Han ska även gå en kur med arnica-tabletter, mot eventuella inflammationer i kroppen.
Jag återkommer så snart jag orkar, ni får ha det så bra så länge
kram
Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0